Рубрика: #МОЛОДИЙ_БОГОСЛОВ🗯

Великий Піст - це…

...час побути з Богом трішечки ближче;
...очищення, осмислення, практикування в чомусь новому;
...час, коли вчишся любити жертовно;
...милосердя, можливість вчитися жертвувати себе в інтересах інших;
...більше справжнього життя і менше СОЦМЕРЕЖ;
...канон св. Андрея Крицького(богослужіння, яке відбувається в наших храмах у перший та п‘ятий тижні  Великого посту;
...це відмова від того, чого дуже хочеться;
...це квашена капуста і Хресні дороги;
...це час змін.

Усі ці відповіді, які написані вище, - ваші. Декілька днів тому на своїй сторінці в Instagram я провів опитування: з чим асоціюється Піст. Велика кількість людей відгукнулися на це питання і висловили багато різних, цікавих, кумедних, та все ж актуальних для кожного думок.

Що ж це таке Великий піст? Як і з чим це потрібно їсти? Цей час варто проживати чи переживати

Не насмілюся дати вам відповіді на ці запитання. Це справа індивідуальна, адже кожен переживає його по-своєму.

Натомість, для мене Піст - це велике прибирання (щось на кшталт Великого четверга) або безкоштовний курс із самовдосконалення чи мотивації. 

Я  експериментатор. Люблю різного роду штукенції, які можуть стати корисними для мене: вдосконалити  тіло чи набути знання в невідомій галузі. Для того, щоб осягнути щось нове, його потрібно вивчити, почати застосовувати цей «свіжий» досвіт і найголовніше - РЕГУЛЯРНО повторювати. Кожного дня, щоденно, в погоду і негоду.
Якщо трішки «відгородитися» від загального прийнятих шаблонів, простіше кажучи, потрібно звикнути і зробити нову справу звичкою. 

На просторах інтернету, YouTube каналах відомих блоґерів чи інших соцмережах, дуже багато інформації стосовно цього питання: як набути нову звичку? Що для цього потрібно робити? Чого варто уникати та ін. Скажу більше, кожна людина - унікум, неповторна штукенція, яка має специфічну і оригінальну оперативну систему. Але, на щастя, ми можемо набути, вивчити, навчитися того, що нам потрібне. Це точно! Варто лише захотіти і прикласти зусиль.

Упродовж майже трьох тижнів цього місяця, я експерементував над собою. Мені хотілося навчитися декількох корисних навичок, однією з яких -  лягати спати в один і той самий час. Зрозуміло, я не міг одразу засинати  о 22 год, якщо до цього лягав не раніше опівночі. Постановив, що завтра, з неділі, піду спати на 15 хв швидше. Із кожним новим днем намагався змусити себе йти до сну ще трішки швидше. Бувало, що мені це вдавалося, а й бувало, що зазнавав фіаско і засинав далеко за північ.

В інші тижні були різні пріоритети, які хотілося прищепити і щоденно повторювати. Знову ж таки: були як перемоги, так і поразки, але тепер я знаю, що для мене окей і скільки часу потрібно для нової звички. Інколи речі, які ми хочемо робити у своєму житті, потребують ще однієї спроби, ще часу. 

Висновок: пробувати!
Якщо хочемо змінитись, мусимо працювати над цим! Наврядчи це є відкриттям, але все ж не найприємніша інформація, адже і тут, над собою потрібно «зі шкіри лізти» (у прямому значенні цього слова:)

Інша сторона цього невеличкого підсумку - все можливо! Абсолютно все! Головне -  хотіти і робити. У моєму випадку я знаю, що хочу лягати спати вчасно, не пізно; їсти мінімум тричі на день і щоденно читати не менше 30 сторінок. Це тільки початок, адже поле праці широчезне, і є куди рости.

Давайте тепер перенесемо цю ситуацію на площину грядущого часу. На носі Великий піст! Буде він ВЕЛИКИМ чи ні - все залежить від ваших дій. Як говорив о. Ігор Дармограй: «Піст - це моя МОЖЛИВІСТЬ вчергове сказати Богові «Так»».

Не проґавте!
Користайте і запалюйте інших!
Будьте сонечком☀️

P.S. 

Я щиро бажаю Вам створювати свої можливості і допомогти розгледіти їх іншим людям; 
вирішить для себе: чого б мені хотілося навчитися за це ВЕЛИКИЙ час, які навички придбати?! 
Ваша постійність - це ключ до Вашого успіху! Насолоджуйтеся своїм самовдосконаленням. Він точно пишається Вами:)


______________

Наступна стаття в рубриці #МОЛОДИЙ_БОГОСЛОВ🗯 буде стартом нашого міні-проєкту «ДОРОГОЮ В ЕМАУС»

Дякую за ваш час!

До скорих, побачимося:)


______________

Головний редактор: НАТАЛІЯ СТАДНИК 

Креативний директор: ВАЛЕРІЯ МОТОВИЦЬКА

Автор тексту: МАР'ЯН КОСТЮК


Коментарі

Популярні публікації